MJESEC HRVATSKE KNJIGE
Ovogodišnji Mjesec hrvatske knjige u našoj školi, za razliku od prošlogodišnjeg u kojem je organizirano školsko natjecanje za učenike viših razreda, bio je usmjeren na učenike od 1. do 4. razreda.
U razdoblju od 15. listopada do 15. studenoga, naša knjižničarka održala je učenicima sate iz programa knjižnično-informacijskog obrazovanja.
U Mjesecu hrvatske knjige školsku knjižnicu upoznali su učenici prvog razreda. Naučili su pravila ponašanja u školskoj knjižnici, koja je razlika između knjižnice i knjižare te što sve mogu posuditi u školskoj knjižnici. Jedan sat izdvojili smo i za čitanje priče „Dome, slatki dome“ hrvatskog pisca i ilustratora Svjetlana Junakovića.
Učenici 2. razreda upoznali su se s dječjim časopisom te svim njegovim dijelovima (naslovnicom, sadržajem, rubrikom i člankom), pročitali su nekoliko priča i stripova hrvatskih autora koje su pronašli u časopisu Prvi izbor, a za domaći rad dobili su zadatak izraditi vlastiti časopis. Svi učenici pokazali su iznimnu kreativnost te njihove časopise možete pročitati u školskoj knjižnici.
Kako su Čudnovate zgode šegrta Hlapića stigle do polica školske knjižnica i dječjih ruku, odnosno što je sve Ivana Brlić-Mažuranić trebala napraviti da od ideje o šegrtu Hlapiću dođe do objavljene knjige i koju ulogu su u cijeloj priči osim autorice imali i ilustrator, izdavač i tiskar, saznali su učenici 3. a i 3. b na satu s temom „Put od autora do čitatelja“.
Četvrtaši su se upoznali s referentnom zbirkom: enciklopedijama, leksikonima, rječnicima, pravopisima, atlasima, priručnicima te sami tražili pojmove o hrvatskim autorima, legendama, mitovima…
Učenici PŠ Gljev obilježili su Mjesec hrvatske knjige i Dan hrvatskih knjižnica prigodnim plakatom.
Vrhunac obilježavanja Mjeseca hrvatske knjige odvio se 11. studenoga, kada obilježavamo Dan hrvatskih knjižnica. Učenici viših razreda čitali su priču “Neobična knjižničarka” Kašmira Huseinovića učenicima 1. – 4. razreda koji su dobro naćulili uši ne bi li saznali je li neobična knjižničarka uspjela riješiti pobunu likova koji su napustili svoje knjige. Vrijeme je proletjelo za tren, a učenici su izrazili želju da se ovakav događaj što prije ponovi.
Napiši komentar: