100. dan škole

100. dan škole

Prošli je tjedan u našoj školi bio bogat raznim aktivnostima, održan je još jedan maskenbal, prigodno je obilježen i dan zaljubljenih a po prvi put i „100. dan škole“.
„ Stoti dan škole obilježava se tradicionalno u veljači u brojnim europskim zemljama, a cilj projekta je okupiti učenike i učitelje osnovnih škola koji su spremni na nacionalnoj/lokalnoj razini kroz odabrane sadržaje obilježiti ovaj dan u školi. Dan je isplaniran na način da učenici kroz vođene aktivnosti ostvaruju obrazovo-odgojne ciljeve i ishode u skladu s planom i programom, a razvijaju temeljne kompetencije te samostalnim i timskim radom razvijaju socijalne i građanske vještine, znanja i stavove na osobnoj i društvenoj razini. Dan je zamišljen kao dan bez udžbenika kroz igru i međupredmetnu aktivnost.“ (preuzeto s portala eTwinning)
Integriranim projektnim danom 12. 2. 2018. u 2.a baš na 100. dan škole planirane aktivnosti započeli smo pjesmom i igrom:

 

1. AKTIVNOST: Naučili pjevati himnu projekta
100. dan škole
Stoti dan škole, stoti dan škole
Stoti dan škole djeca vole!

 

Taj dan se pjeva, taj dan se pleše,
Taj dan se stotine zadataka riješe.

 

Stotine đaka, sto učiteljica
Stotine osmijeha zari nam lica.

 

Stoti dan škole, stoti dan škole,
Stoti dan škole djeca vole!

 

2. AKTIVNOST: Izradili krunu od kolaž papira „100 dana pametniji“, koju su ponosno nosili po školi a neki su je na glavi odnijeli kući.

IMG-20180218-WA0018      IMG-20180218-WA0014

 

3. AKTIVNOST: Na satu engleskog jezika s učiteljicom Nikolinom Gaurina naučili čitati i pisati brojeve do 100 te od kolaža izradili „Pametnu stonogu“.

IMG-20180218-WA0026      IMG-20180218-WA0016

 

4. AKTIVNOST: Igra brojevima; brojali do 100 po 2, 5, 10, 20, 25, 50 i 100, parne i neparne brojeve, dvoznamenkaste brojeve…

IMG-20180218-WA0025     

 

5. AKTIVNOST: Igra 100 kuna, naučili kako izgleda novčanica, na licu novčanice je portret hrvatskog bana i pjesnika Ivana Mažuranića (1814.-1890.) po kojem je naša škola dobila ime. Razgovarali smo o životu pjesnika te njegovoj unuci Ivani Brlić-Mažuranić i njenim pričama za djecu.(Priče iz davnine)

IMG-20180218-WA0021

 

6. AKTIVNOST: Učenici su podijeljeni u tri skupine, svaka je skupina dobila novčanicu od 100 kn koju trebaju potrošiti na tržnici kupujući voće, povrće i mliječne proizvode. Ne smiju potrošiti ni manje ni više od 100 kn. (za ostvarenje ovog zadatka potrebna je matematička logika i kombinatorika)

    

 

7. AKTIVNOST: Napisati što više riječi koje u sebi sadrže STO ( LISTOPAD, MOSTOVI, STONOGA…). Na razrednoj slovarici 30 slova ABECEDE označimo brojevima od 1 do 30, pišemo ime i prezime te računamo broj svoga imena.

    

 

8. AKTIVNOST: Na 100 srca (ipak je Valentinovo) ispisali imena sto životinja koje volimo ili bi ih voljeli vidjeti (bilo je tu lavova, tigrova, žirafa, krokodila, slonova…) od srca smo napravili cvjetove na plakatu.

    

 

9. AKTIVNOST: Skupili 100 čepova i napravili broj 100, čepove na kraju projektnog dana odložili u spremnike za plastiku. Luka je donio fotografiju svoje prabake koja će uskoro proslaviti 100-ti rođendan, planiramo joj poslati čestitku.

 

10. AKTIVNOST: 100 vježbi (10 čučnjeva, 10 kruženja glavom,10 doticanja nožnih prstiju, 10 pljeskanja, 10 skokova, 10 iskoraka lijevom nogom, 10 iskoraka desnom nogom, 10 kruženja bokovima, 10 stupanja nogama,10 zagrljaja)
Stoti dan škole zaključili smo tjelesnim aktivnostima.
Sretni i veseli što nas je baš na ovaj dan posjetila i naša pedagoginja Edita Poljak, odlučili smo i dogodine proslaviti 100. dan škole ali na malo drugačiji način.

Učiteljica Grozdana Filipović-Grčić i učenici 2.a razreda